Khamis, 30 Mei 2013

ANWAR HANYA BINA PERSEPSI DAN SPIN BILA KANTOI!!!!

Saban hari berganti hari, detik berganti detik, ketua pembangkang AKA ketua penipu atau dengan lebih tepat Ketua Putar Alam meroyan dengan keputusan PRU13 yang menidakkan beliau menjadi PM-7, Jesteru itu beliau membina PERSEPSI dan memperalatkan rakyat untuk mengejar cita-cita menjadi PM-7.

Dibawanya rakyat ke jalanan tanda menyokong kononnya berlaku penipuan oleh SPR. Kononnya suara rakyat dirampas, kononnya terdapat lampu padam 'blackout' ditempat-tempat tertentu, kononnya  terdapat 40 ribu pengundi hantu, kononnya terdapat peti undi dilarikan dan bermacam fitnah dan tomahan lagi. Tapi malangnya beliau tersentak dengan kenyataan Adun DAP. Tamparan hebat terkena ke muka ketua penipu ini apabila Adun Ketari menafikan berlaku 'blackout' ditempat beliau seperti yang diwar-warkan oleh media sosial pro-pembangkang dan dalam beberapa siri perhimpunan blackout 505.



Ini ditambah pula kenyataan SPR menerusi Timbalan pengerusinya Datuk Wan Ahmad Wan Omar tentang gambar blackout adalah dilakonkan sebelum pilihanraya membuatkan Anwar terkedu.  SPR menerusi Timbalan pengerusinya Datuk Wan Ahmad Wan Omar juga turut menuntut Anwar kemukan bukti dan membuat laporan polis.

Setelah Anwar sedar taktiknya membina persepi sudah ke penghujung apabila ADUN pakatan sendiri menafikan cerita rekaan beliau, ia ditambah pula kenyataan Timbalan pengerusinya Datuk Wan Ahmad Wan Omar, Anwar cepat-cepat mengalihkan perhatian rakyat.

Jesteru itu, Anwar mengalihkan perhatian dan pandangan masyarakat kepada isu dakwat kekal dengan membuat laporan polis pada 27.05.2013. Maka tenggelamlah isu-isu lain, hebat tapi kantoi.. sebab apabila menipu, sudah pasti tiada kebenaran.

Jangan dilupa, kerja kuat anwar ini disokongan dengan rekaan video red beam army DAP. mereka mencipta video untuk memfitnah SPR besekongkol dengan BN. Jikalau rakyat tidak tahu proses pengiraan undi, mereka akan percaya fitnah red beam army ini..

NP berharap rakyat Malaysia yang mengundi harus tahu dan faham proses pengiraan undi yang sebenar.

''Yang lalang terus mengikut, Yang berjuang terus berjuang''

Wassalam, NP

Tiada ulasan:

Catat Ulasan