Jumaat, 31 Mei 2013

KESEDERHANAAN KAUM DITOLAK ADALAH RASIS!!

Mungkin ramai yang telah sedar bahawa kaum kedua terbesar di Malaysia mula menunjukkan warna sebenar mereka, kaum ini tidak lagi memihak dan menyokong kerajaan. Mereka tidak akan puas selagi kaum mereka tidak dapat mentadbir dan menguasai politik Malaysia.

Kaum ini tidak lagi menghargai keharmonian kaum yang telah sekian lama terbina. Mereka tidak lagi menghargai peluang yang kerajaan diberikan kepada mereka sehingga mereka dapat menguasai ekonomi di Malaysia.

Tun M pernah ditanya apakah sumbangan terbesar beliau, lantas beliau memjawab bukan membangunkan Malaysia sehingga terkenal di serata dunia, tetapi kemakmuran masyarakat berbilang kaum di Malaysia.

Rakyat Malaysia keseluruhannya begitu kecewa dengan tindakan kaum cina yang memterbalikkan bendera malaysia seolah mereka tidak pernah berterima kasih dan mengenal erti sejarah kemerdekaan negara ini.

Amat wajarlah kaum ini tiada wakil dalam kerajaan kerana mereka belum puas dengan apa yang mereka miliki. Biarlah suatu hari nanti mereka sedar bahawa tindakan ini amat merugikan kaum mereka. Untuk membetulkan bendera Malaysia yang diterbalikkan, Kita harus menterbalikkan mereka sehingga mereka faham inilah kerajaan Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan